Lurvtussen Chico




Det kom en lurvig kille på besök med sina mattar, nämligen Chico (Smultronblommans Dumle). Han behövde lite ny styling inför våren.


Upp på trimbordet och så var vi igång. Jag klippte och klippte och klippte. Chico stod snällt och tålmodigt stilla länge. Efter ett par timmar tog vi kisspaus och sedan fortsatte vi. Chico hade väldigt mycket päls och den är sååå tjock. Det blev alltså en lång måndagkväll.


Man blir faktiskt väldigt trött av att vara hos frissan. Är hon aldrig klar någon gång? Jag vill leka med de andra hundarna, särskilt den lilla grå hon verkar rolig.


ÄNTLIGEN!!!


Alla ska inspektera. Jag intar ryggläge för säkerhets skull.


Sedan busar jag vidare med Nala eftersom mamma Tindra inte är så leksugen.


Oj vad kul vi hade innan det var dags att åka hem igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0