Publicerat 27 juli 2007

Läskig utflykt....


Skapad av Smultronblommans kennel fre, juli 27, 2007 00:07:24

Hej!

Idag har vi varit på en utflykt tillsammans med matte, Ellinore och Emil (som är helgbarn hos husse och matte). Det var lite läskigt......

Först fick vi åka bil för första gången. Vi satt i famnen hos Ellinore och Emil. Vi åkte in till en hunddoktor. Han var jättesnäll men gav oss varsin spruta. Det stacks litegrann men vi blev inte ledsna. Sen klämde han på oss så det kittlade lite. Han tyckte att vi var jättefina och fyllde i något konstigt papper som han gav till matte.

Här hemma är allt som vanligt. Vi busar och leker med varandra och ibland med de stora hundarna. Vi får fortfarande tutta lite på mamma men hon börjar bli ganska irriterad på oss. Tant Zindy morrar också åt oss men Nova är jätterolig att leka med.

Zacco:
"-Matte säger att Boris ska flytta på söndag. Det kommer att bli ensamt utan min älskade brorsa men jag hoppas vi kommer att träffas någon gång i framtiden."

Boris:
"-På söndag ska jag få flyga flygmaskin har matte sagt. Jag vet inte vad det är men det ska tydligen se ut som en jättestor fågel. Sedan ska jag bo hos en ny familj och det känns jättespännande. Men jag kommer sakna brorsan och Nova. Men jag tror att jag får det jättebra i Skellefteå."


Vi älskar er!!


Pussar & Kramar från Boris & Zacco


PS! Glöm inte att kolla på filmerna med oss som husse lagt ut på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0