Publicerat 27 juli 2007

Saknar brorsan


Skapad av Smultronblommans kennel fre, juli 27, 2007 23:23:01

Tjingeling

Jag har lite tråkigt. Zacco är hos sin nya familj och hälsar på fast han ska komma tillbaka hit eftersom hans nya matte och husse ska åka på semester innan han får flytta dit på riktigt. Det känns tomt när inte Zacco är hemma och busar med mig men jag har fått vara ute i huset och lekt med Nova. Hon är så himla schysst som alltid vill låtsasbråka med mig.

Nu är det bara två dagar kvar till att jag ska flytta härifrån. Det känns både tråkigt och roligt. Trist att lämna husse, matte, lillmattarna och de andra hundarna. Kul och spännande att få komma till min nya familj i Norrland. Men det är pirrigt......

Idag har vi varit hos en tant och blivit ID-märkta. Vi har varsitt chip i nacken, fråga mig inte hur det funkar.....

Nä, nu ska jag gå och sova lite. Må så bra!

//Vov vov från Boris


Blog Image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0