Koppelpromenad och bus


Ellinore tog med sig Geisha ut på en liten koppelpromenad. Det var väldigt spännande.


Hon skuttade glatt iväg.


Vackra Geisha......


......som ska flytta till Oslo på lördag.
 

Släpp mig jag vill ner och busa.


Vad ska vi hitta på nu?


Vi springer fort!!!



Oj nu blev jag trött.


Här kommer vi. Vilja (Bounty) och Aya (Noblesse).


Undrar vad jag ska hitta på nu, tänker nog Aya.


Chico (Dumle) busar för fullt
 

Åh det här var spännade.


Den måste jag smaka på.


Jag också.


Nu tar jag din pinne.

Ja dagarna är fulla av lek och bus och valparna har fantastiskt roligt i trädgården.
Idag ska Aya (Noblesse) flytta, sedan har vi tre valpar kvar till nästa helg och nästa måndag flyttar Vilja (Bounty). Då blir det väldigt tomt i huset.

Kommentarer
Postat av: Martina

Chico!!



Jag längtar tills lördag :)



Han är såååååå himla söt <3

2010-06-15 @ 17:29:36
URL: http://tjejensomarbast.blogg.se/
Postat av: Empan

Det värker i mig att jag inte hann träffa dom mer.

2010-06-16 @ 11:14:39
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0