Nova högdräktig


Nova har flyttat hem till oss nu inför valpningen . Det är bara två veckor kvar innan vi får se vad som tittar ut. Det ska bli sååå spännande.


Igår passade jag på att klippa Nova medans hon orkar stå på trimbordet. Hon är bra tung och Nova tyckte nog att det var lite jobbigt att stå länge.


Våran tjockis!! Mjölkbaren är så full redan att det läcker..........


Igår kväll när jag reste mig från den sköna TV-soffan för att hämta mig en kopp nybryggt kaffe så var det upptaget när jag kom tillbaka.
Nova har en självklar plats i vår familj. På ett ödmjukt sätt ser hon till att finnas i närheten av oss och vi bara ler åt hennes härliga stil.

Kommentarer
Postat av: Eva Byberg

HA HA! Ja sån är Elma också, hon kan konsten att se till att ha det bekvämt!



Jag tippar på att Nova får 4 valpar. 2+2 (en sandfärgad tik och resten blå)



Kram!

2010-09-30 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0