Nya äventyr


Igår fick vi åka bil för första gången. Vi åkte till veterinären som vände och vred på oss. Sedan fick vi tre stick!!! (blodprov, spruta och chip). Matte sa att vi var jätteduktiga och veterinären tyckte att vi var superfina.


När vi kom hem fick vi mat.


Det var mumsigt.


Sedan var vi jättetrötta, Pumba somnade direkt.


Simba kröp upp bredvid.


På kvällen hjälpte vi matte att stryka och hänga upp två röda tygsaker i fönstret.


Mamma Nova pussar och leker med oss. Det är roligt.






Tant Cayenne är stor och svart men jättesnäll.


Simba nystylad. På lördag är det dags att flytta.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Smultronblomman!

Har varit inne och kikat på bloggen ända sedan Nova var högdräktig och följt utvecklingen. En jättefin kennelhemsida och blogg, bland de bästa jag varit inne på faktiskt! Bedlingtonterrier är min absoluta favoritras, roligare hundar finns nog inte (och cocker är ju underbart söta och härliga de också). Novas valpar är superfina, jag blir så sugen på att skaffa mig en liten valp. Lycka till i fortsättningen!

2010-12-02 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0