Vinter och bus


Oj vad roligt det är att busa ute i snön! Det är väldigt kallt också så matte säger att vi måste komma in efter bara en kort stund.


Men vi vill busa länge............


......både med tant Jessie.....


...och tant Tindra.


Neeej nu var det dags igen. Matte säger att jag måste bli fin till jul och i fall någon vill att jag ska flytta hem till dem.


Hoppas............
Matte säger att jag är jättefin och gullig. Hon pussar på mig hela dagarna.


Pumba heter jag.


Tant Jessie är snäll, varm och go. Vi får sova hos henne.


Vi har fått en rolig fåtölj att leka med.





Tant Jessie vill också prova den, men hon leker inte så mycket. Hon är rätt så tråkig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0